آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی راحت شه زندگیم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

متن آهنگ میشه نگام کنی محمد علیزاده

میشه نگام کنی؛ راحت شه زندگیم؟!♫!!♫!
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم!♫! هر کس به جز تورو؛ انکار می کنم!♫!
من عاشقِ توأم!♫! اقرار می کنم!♫!!♫!
اقرار می کنم؛ به یادِ تو هنوز!♫! هم سخته خوابِ شب، هم خنده های روز!♫!

از تو حواسموُ؛ هی پرت می کنم!♫! با قلبِ بی کسم؛ هی شرط می کنم!♫!
برگشتنای دیر ، دل بستن های زود؛ باور نمی کنی دستِ خودم نبود!♫!!♫!
دستِ خودم نبود!♫! دستِ خودم نبود!♫!!♫!
میشه نگام کنی؛ راحت شه زندگیم؟!♫!!♫!
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم!♫! هر کس به جز تورو؛ انکار می کنم!♫!
من عاشقِ توأم!♫! اقرار می کنم!♫!!♫!
اقرار می کنم؛ به یادِ تو هنوز!♫! هم سخته خوابِ شب، هم خنده های روز!♫!
از تو حواسموُ؛ هی پرت می کنم!♫! با قلبِ بی کسم؛ هی شرط می کنم!♫!

 

هنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی راحت شه زندگیم

 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : مجله زندگی
ت : چهار شنبه 15 آذر 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی